Dette er en arkivert nettside. Den blir ikke oppdatert, men er tilgjengelig av hensyn til brukere som har behov for historikk. Klikk her for å gå til den nye nettsiden.

 
Grefsen Terrassehus
 Forside | Innhold | Kontakt
 
Søk Hovedmeny

BrannslukkingsapparatUtskifting av brannslukkingsapparater

24.11.2014

Det er nå 10 år siden forrige gang det ble gjennomført felles utskifting av brannslukkingsapparater i sameiet, og mange beboere har derfor apparater som har gått ut på dato.

Sameiet har fått et kvantumstilbud fra Aktiv Brannvern på pulverslukker av type Euro PG6 til kr. 275,- pr. stk. Gamle pulverapparater er spesialavfall og skal behandles deretter. Vi tar gjerne hånd om dette for deg dersom du ønsker det. Styret kommer til å foreta en felles bestilling, men hver sameier må selv betale for sine slukkingsapparat. Bestillingsskjema er distribuert i alle postkasser. Fyll ut dette og lever i brevsprekk på styrekontor. Betaling pålydende kr. 275,- må utføres til konto: 1645.11.81762 før apparatet kan hentes ut. Merk betalingen med ditt leilighetsnummer + «Brannslukkingsapparat».

Frist for bestilling er torsdag 4. desember 2014. Apparater vil bli utlevert fra vaktmester Jon-Arild Sæthers kontor etter torsdag 11. desember. Nærmere info kommer. Han vil samtidig kunne ta imot ditt ditt gamle apparat i innbytte. Husk derfor å ta det med deg ved henting av nytt. Kvittering må fremvises ved utlevering av apparat.